Forum Elektroników
elektroniczne forum dla wszystkich
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Prywatne Wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Elektroników Strona Główna
Problemy elektroniczne
Obecny czas to Pią 13:21, 29 Mar 2024
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
decyzje adminów i moderatorów
----------------
TOP LISTA !!!!!
DATA!!!
Regulamin
Ogłoszenia
ciekawostki elektroniczne
----------------
Newsy
Tuning
DIY
Przydatne Linki
Śmieszne sytuacje
zagadki
ciekawe schematy
----------------
schematy TV , radia ... itp.
schematy ciekawych urządzeń
Zestawy do samodzielnego montażu
Wasze schematy
Porady
Szkoła konstruktorów
Temat miesiąca
Jak to działa ?
Nagrody / to co najlepiej wam wyszło w elektronice
gazety, programy o elektronice
----------------
Elektronika dla wszystkich
Nowy elektronik
Elektronika Praktyczna
USTERKA
problemy z elektroniką
----------------
Problemy elektroniczne
sklepik
----------------
Kupię
Sprzedam
Zainteresowanie
Zamienię
Off - Topic
----------------
Gry
Off - Topic
BANNER
piłka nożna
Wasze sugestie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pezet11
Wysłany: Śro 12:40, 15 Kwi 2015
Temat postu: stilo 1.6 montaż turbiny EDF w dolocie- silnik trójfaz.BLDC
Witam
Szukam porady , może ktoś coś doradzi.
Zakupiłem Turbinę EDF naped-tunelowy-edf55-c20-4100kv Silnik jest ewidentnie trójfazowy- trzy wychodzące kabelki
Turbinę chce ulokować w dolocie powietrza auta- tylko proszę się nie pytac po co mi to itd.. Potrzebuję fachowych i konkretnych rad, jak to zrobić fachowo, żeby nie spalić auta;)
Sprawa wygląda tak:
Po dosztukowaniu kabelków (bo te oryginalne są bardzo krótkie) mniej wiecej takiej samej grubości jak te wychodzące z silnika BLDC i podłączeniu do akumulatora na żywca , druciki kabelków się prawie zapalają.
Wcześniej próbowałem też inaczej i na żywca wpiąłem się + do jakiegoś gniazda odbiornika prądu w ( nie wiem jakiego) w aucie i minusa akumulatora– efekt: przepalił się bezpiecznik 7,5 A w skrzynce w środku auta
-czy ktoś ma jakiś pomysł jak sprawić żeby turbinka pracowała i załączała się tylko po przekręceniu kluczyka w zapłon?
- z jakim urządzeniami zewnętrznymi ten silniki turbiny połączyć żeby pracował poprawnie przy napieciu z aku samomochodewgo?
- czy potrzebny jakiś regulator obrotów, albo coś innego, żeby przy napięciu z akumulatora samochodowego silnik bezpiecznie działał?
- gdzie się wpiąc żeby silnik ,który jak podają ma max 18A przy 11,1 V nie palił bezpieczników
Będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne rady, bo na pewno da się to zrobić
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by
DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin